Flag_of_the_United_Kingdom_1-2.png
En
Flag_of_Iran.png
فا

تماس با ما- 3 راه تماس با تبدیل انرژی

تماس با تبدیل انرژی – شما می‌توانید از یکی از درگاه‌های ارتباطی قرار داده شده در این صفحه استفاده نموده و به راحتی با ما ارتباط برقرار نمایید. تماس با ما از طریق خطوط تلفن ثابت تنها در ساعات اداری 9 صبح الی 4 بعدازظهر از شنبه تا پنجشنبه امکان‌پذیر است. همچنین می توانید از شماره های قرار داده شده برای پشتیبانی در سایت استفاده نمایید .

راه های تماس با تبدیل انرژی

تماس با تبدیل انرژی از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شما رایگان محاسبه می‌شود.

شماره تلفن همراه قرار داده شده برای ارسال پیام از طریق واتساپ امکان‌پذیر است. این شماره در تمامی ساعات شبانه‌روز و در 7 روز هفته قادر به پاسخگویی پیام‌های شما خواهد بود.

شما می‌توانید پیام خود را از طریق پیام‌ رسان‌های واتساپ، تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام برای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت به پیام‌های شما پاسخ خواهند داد.

تماس با ما- 5 راه تماس با تبدیل انرژی

تماس با تبدیل انرژی

ارسال پیام به تبدیل انرژی

تلفن : 08633675881

فکس : 08633675881

تماس مستقیم با مدیر عامل : 09125209960

ساعات تماس : همه روزه – بجز ایام تعطیل- 9 صبح الی 5 بعد از ظهر

دفتر مرکزی : اراک مجتمع آسمان بلوک یک واحد 10

کارخانه :اراک شهرک صنعتی حاجی آباد خیابان صنعت خیابان امام رضا نبش پولاد 3

Email contact@tabdilenergyco.com

نکات مهم در هنگام تماس با تبدیل انرژی :

لازم به ذکر است حداقل زمان لازم برای پاسخگویی به سؤالات شما از طریق واتساپ 7 ساعت کاری است. در هنگام ارسال پیام از طریق واتساپ، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی حتماً نام خود ، محصول خریداری ‌شده، مشخصات پروژه را درج نمایید.

به‌تمامی پیام‌ها پاسخ داده خواهد شد لطفاً از ارسال چند باره یک پیامک خودداری نمایید. در صورت استفاده از ربات‌ها و دستگاه‌های ارسال‌کننده پیام به‌صورت انبوه و گروهی ( اسپم) ، شماره تماس شما در لیست سیاه قرار گرفته و به درخواست‌های شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.