Flag_of_the_United_Kingdom_1-2.png
En
Flag_of_Iran.png
فا

محصولات تبدیل انرژی روشنا – 9 محصول اصلی

معرفی محصولات تبدیل انرژی روشنا

محصولات تبدیل انرژی روشنا با هدف توسعه و بهبود استفاده از انرژی پاک تولید و ارائه می شوند. شرکت دانش بنیان تبدیل انرژی روشنا در سال ۱۴۰۱ هجری شمسی با هدف ارائه خدمات طراحی و اجرای سایت های خورشیدی تاسیس شده است. تیم مجرب و جوان تبدیل انرژی روشنا در سال ۱۴۰۱ هجری شمسی موفق به دریافت گواهینامه دانش بنیان از معاونت پژوهشی ریاست جمهوری شده است. استفاده از انرژی خورشیدی علاوه بر آثار مفید زیست محیطی می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت با سود بسیار مناسب باشد. مشاوران مجرب تبدیل انرژی روشنا در کنار شما هستند تا با ارائه مشاوره تخصصی شما را در زمینه راه اندازی سایت خورشیدی خانگی، نیروگاه خورشیدی و همچنین مزایای سرمایه گذاری در این عرصه راهنمایی کنند.

معرفی محصولات تبدیل انرژی روشنا

معرفی آبگرمکن خورشیدی

آبگرمکن خورشیدی وسیله‌ای است که بدون نیاز به برق و گاز و تنها با استفاده از انرژی پاک و تجدیدپذیر خورشیدی آب را گرم می‌کند. این محصول به طور کلی شامل پنل خورشیدی، مخزن آب و لوله‌های ورودی و خروجی آب است. حجم مخزن مدل‌های مختلف از این محصول با یکدیگر متفاوت است و معمولاً بین 100 تا 400 لیتر است که شما می‌توانید حجم مخزن را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

محصولات تبدیل انرژی روشنا - آبگرمکن خورشیدی

فواید استفاده از آبگرمکن خورشیدی

آبگرمکن خورشیدی می‌تواند مصرف برق خانگی را تا 30 درصد کاهش دهد و در فصول سرد سال که مصرف آب گرم خانگی بیشتر است باعث صرفه جویی در هزینه و مصرف انرژی شود. شما خرید آبگرمکن خورشیدی می‌توانید با یک‌بار هزینه کردن همیشه به آب گرم دسترسی داشته باشید و نگران قطعی برق و گاز نباشید. از سوی دیگر خرید آبگرمکن خورشیدی شما را از دردسرهای پرداخت قبض برق و گاز با مبالغ سرسام آور هم نجات خواهد داد.

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های آبگرمکن خورشیدی و خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی بخاری خورشیدی

یکی از دغدغه‌های ما در فصول سرد سال گرم کردن اتاق خواب یا دفتر کار است و ممکن است در اتاق مورد نظر ما دسترسی به برق یا گاز وجود نداشته باشد. استفاده از بخاری خورشیدی در چنین شرایطی می‌‍‌تواند یک انتخاب هوشمندانه، مقرون به صرفه و غیر آسیب زننده برای محیط زیست باشد.

بخاری خورشیدی

فواید استفاده از بخاری خورشیدی

بخاری خورشیدی می‌تواند به راحتی یک فضای تقریباً بیست مترمربعی را گرم کند و با ایجاد گرمایش مداوم تمام مدت شبانه روز فضای گرم و راحتی را در اتاق یا دفترکار شما فراهم کند. شکل ظاهری بخاری خورشیدی استوانه ای بوده و شیوه انتقال انرژی گرمایی در آن به شکل تابشی و 360 درجه است.

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های بخاری خورشیدی و خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی کولر گازی خورشیدی

مصرف برق بسیار زیاد کولرهای گازی همواره یکی از دغدغه‌های شهروندان بخصوص شهروندان شهرهای گرمسیری است. مصرف برق زیاد کولر گازی علاوه بر تحمیل هزینه‌های گزاف به خانوار می‌تواند باعث آسیب دیدن محیط زیست شود. شما می‌توانید با استفاده از کولر گازی خورشیدی این مشکل را حل کنید و علاوه بر کاهش هزینه‌ها از سرمای مطلوب آن هم لذت ببرید.

گازی خورشیدی

فواید استفاده از کولر گازی خورشیدی

کولر گازی خورشیدی مصرف برق ندارد و با استفاده از انرژی پاک خورشیدی کار می‌کند که همین موضوع می‌تواند باعث کاهش آسیب به محیط زیست شود. کولر گازی که با استفاده از انرژی خورشیدی کار می‌کند تقریبا 50 درصد کمتر از کولر گازی معمولی انرژی مصرف می‌کند. این محصول با توان 20000 وات می‌تواند یک فضای تقریباً 100 مترمربعی را به راحتی خنک کند.

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های کولر گازی خورشیدی و خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی کولر آبی خورشیدی

استفاده از کولر آبی به عنوان سیستم سرمایشی در مناطق سرد و خشک ایران در فصول گرم سال رواج دارد. کولر آبی متصل به سیستم برق شهری است و به طبع در صورت استفاده طولانی مدت در طول روز می‌تواند هزینه برق را بالا ببرد. راه حل رهایی از این هزینه‌‌ی برق زیاد استفاده از کولر آبی خورشیدی است که از منبع تغذیه پنل‌های خورشیدی انرژی لازم برای کارکرد خود را تامین می‌کند.

کولر آبی خورشیدی

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های کولر آبی خورشیدی و خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی روشنایی و چراغ خورشیدی

چراغ‌های خورشیدی جایگزینی بسیار مناسب برای روشنایی باغچه، نورپردازی باغ و تالار و حتی نورپردازی محیط داخلی و خارجی منازل هستند. این محصولات روشنایی خورشیدی تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانیم آن‌ها را بر اساس کاربردشان دسته بندی کنیم.

روشنایی و چراغ خورشیدی

معرفی برخی از مدل های روشنایی و چراغ خورشیدی

برخی از انواع چراغ‌ها و سیستم‌های روشنایی خورشیدی عبارتند از:

  • پروژکتور خورشیدی
  • چراغ باغچه‌ای ایستاده
  • چراغ باغچه‌ای توکار
  • چراغ خورشیدی قابل حمل
  • لامپ شارژی خورشیدی
  • چراغ کمپینگ خورشیدی
  • چراغ دیواری و چراغ خیابانی خورشیدی
  • چراغ‌های طرح دوربین قابل کنترل
  • چراغ‌های مجهز به حسگر

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های سیستم روشنایی خورشیدی و چراغ‌های خورشیدی و خرید این محصولات می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی پمپ آب خورشیدی

انتقال آب از چاه و منابع آبی دیگر به داخل منازل یا مزارع یا استخرها با استفاده از پمپ آب‌های برقی امری بسیار دشوار و هزینه‌بر است. استفاده از پمپ آب‌هایی که با برق شهری کار می‌کنند بار مالی بسیار زیادی را به افراد مختلف به ویژه به مزرعه‌داران و کشاورزان وارد می‌کند. شما می‌توانید این مسئله را با استفاده از پمپ آب خورشیدی به جای پمپ آب برقی به راحتی حل کنید.

پمپ آب خورشیدی

فواید استفاده از پمپ آب خورشیدی

پمپ آب خورشیدی مکانیزم کارکردی مشابه پمپ آب برقی دارد با این تفاوت که بجای اتصال مستقیم به برق شهری به پنل‌های خورشیدی که انرژی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند متصل می‌شود. این نوع انرژی الکتریکی پاک علاوه بر تامین نیروی مورد نیاز برای کارکرد پمپ آب، بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید از این محصول برای زمین‌های زراعی، منازل، کارگاه‌ها، استخر و غیره استفاده کنید.

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های پمپ آب خورشیدی و انواع آن و همچنین خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی دوربین مداربسته خورشیدی

حفاظت از منازل، باغ ویلاها، تالارها و ادارات و سایر اماکن عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از مهمترین تجهیزات حفاظتی امروزی دوربین مداربسته است. شما می‌توانید از انواع دوربین مداربسته خورشیدی با کیفیت تصویرهای متفاوت برای سیستم حفاظتی محیط مورد نظر خود استفاده کنید. این محصول در ساختار کلی خود شامل پنل خورشیدی، چشمی دوربین، UPS و قابلیت اتصال به نرم افزار است.

دوربین مداربسته خورشیدی

فواید استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی

شما می‌توانید بدون نیاز به اتصال دوربین مداربسته به برق شهری هر ساعت از شبانه روز تصویری واضح و دقیق از محیط مورد نظر خود را روی نرم افزار مشاهده کنید. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های انواع دوربین مداربسته خورشیدی و خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی دزدگیر خورشیدی

ممکن است شما به هنگام ترک منزل یا محل کار خود نگران ورود سارقین به محل و سرقت اموال با ارزش باشید. نصب دزدگیر اماکن یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از ورود سارقین به محل مورد نظر است. دزدگیر خورشیدی با استفاده از سیمکارت کارت می‌کند و نیروی خود را از برق تولید شده به وسیله پنل‌های خورشیدی تامین می‌کنند که به شارژ کنترلر متصل است.

دزدگیر خورشیدی

فواید استفاده از دزدگیر خورشیدی

شما با خرید دزدگیر خورشیدی دیگر نگران قطعی برق و از کار افتادن سیستم دزدگیر نخواهید بود و می‌توانید به راحتی عملکرد دزدگیر را از طریق نرم افزار اندرویدی بررسی و چک کنید. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های دزدگیر خورشیدی و خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

معرفی پاوربانک خورشیدی

پاوربانک خورشیدی محصولی بسیار کاربردی برای استفاده در کمپینگ یا مواقع عدم دسترسی به برق شهری است. این محصول بر اساس توان خروجی که دارد از تعداد مشخصی پنل خورشیدی تشکیل شده است و معمولاً دارای یک یا چند خروجی به شکل درگاه USB است. این محصول می‌تواند برای شارژ گوشی و تجهیزات دیجیتال و تامین نیروی لامپ‌های پرتابل استفاده شود.

پاوربانک خورشیدی

فواید استفاده از پاوربانک خورشیدی

بعضی از مدل‌های این محصول دارای یک لامپ LED قوی است که می‌تواند به عنوان منبع روشنایی هم مورد استفاده قرار بگیرد. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های پاوربانک خورشیدی مدل‌های مختلف آن و همچنین برای خرید این محصول می‌توانید از قسمت تماس با ما با کارشناسان مجرب شرکت تبدیل انرژی روشنا در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.